Támogatásoddal még több szuperhasznos tartalom készül. PayPal segítségével biztonságosan adományozhatsz.

Apukák és leendő apukák, ez a videó nektek szeretne segíteni.

Nézd videón, vagy olvasd el a cikket!
babadoktor, babadoktor.hu, dr. Török Attila, meddőségi specialista, egyetemi magántanár, meddőség. lombikbébi, lombikprogram, lombikbaba
Szakértő: dr. Török Attila, meddőségi specialista

A legérzékenyebb szervről, a heréről szól ez a riport. A férfiak többsége nem is sejti, hogy nap mint nap mennyit árt neki. Az egyik legkárosabb hatás, ami a herét éri, a hosszan tartó ülés! Gátolja a spermatermelést!

Ilyen lesz a sperma!

 

Vadászni kell a spermiumokra. Teljes meddőség is bekövetkezhet!

Megdöbbentő, ilyen egy férfi spermája, aki több több éven át folyamatos ülőmunkát végzett. A professzor mutatja: az ondóban alig van néhány hímivarsejt, azok is túl lassan mozognak, nem képesek a megtermékenyítésre.

 

Itt lehet látni egyetlen, mozdulatlan spermiumot

Látszólag minden változatlan: a nemi vágy, a teljesítmény, az ondó mennyisége. Azt csak mikroszkóppal látni, hogy nincs elegendő spermium…

 

 

Összehasonlításképpen

 

Itt minden rendben

Ilyen az egészséges spermakép, legalább húszmillió hímivarsejt van benne. Mindjárt mutatjuk mit tehetsz, hogy megőrizd, de még előtte, nézzük, mi a baj az üléssel.

 

Vigyázz! Túlmelegszik!

 

A hereszövet folyamatos károsodást szenved.

A herezacskóban ideális esetben 35 fok van. Ha ülsz, a hőmérséklet hamar 37 fok közelébe emelkedik. Ezt már nem bírja a hereszövet és pusztulni kezd.

 

Összenyomja az ereket

Azért rossz az ülés, mert a tested egyrészt szorosan közrefogja a herét és kívülről melegíti. Ugyanakkor romlik a vérellátás, a pangó vér pedig belülről emeli tovább a here hőmérsékletét. A here egyre kevesebb és kevésbé mozgékony spermiumot termel. A hereszövet pusztulása, ha már megtörtént, nem visszafordítható.

Ha elpusztul a hereszövet, nem tud újratermelődni a spermium, és egy idő után elfogy és nem lesz…

 

 

Íme az orvos tanácsai!

  

1. Kelj fel! Amint felállsz, javul a vérellátás és csökken a hőmérséklet.  Kelj fel minél többször, de minden órában legalább 5 percet!

 

2. Helyezkedj! Az is jó, ha felrakod a lábad az asztalra!

 

3. Ülj labdára! A szék helyett használj labdát, ez nagyobb szabadságot ad és kevésbé nyomja az ereket.

 

4. Semmi szorosat! Ne felejtsd, a túl szoros nadrág és alsónadrág ront a helyzeten.

 

5. Autózol? Többször állj meg és szállj ki! És Soha ne használd az ülésfűtést!

 

6. Meleg víz? Kerüld a hosszú forró fürdőt, és általában a meleg vizeket.

 

Ezekkel az egyszerű szabályokkal, a férfi meddőség esélye jelentősen csökken.

Természetesen az egészséges életmódra is figyelni kell! Fontos a helyes táplálkozás és az elegendő alvás! A káros szokásokat, a dohányzást és az alkohol-fogyasztást mellőzni kell!

A megosztás törődés!

HOZZÁSZÓLÁS