Támogatásoddal még több szuperhasznos tartalom készül. PayPal segítségével biztonságosan adományozhatsz.

1. Szerinted te jól állsz?

Ez a módszer kíméli a hasizmodat, a gerincedet és a derekadat

Óriási különbség van a hanyag és a gyógytornászok által javasolt testtartás között. Ideális esetben a baba súlya teljes egészében a medencekosaradon nyugszik. Ha nem jól állsz, a gerincedet és a derekadat gyötröd, a hasizmod pedig a keleténél jobban megnyúlik. Kezdetben még csak fáradtságot érzel, de ha nem változtatsz, komoly, maradandó rendellenességek is jelentkezhetnek. A terhesség ideje alatt jobban oda kell figyelned a testtartásra. Megéri!

 

TIPP: Erősítsd a hátadat és a popsidat, hogy könnyebben meg tudd tartani a helyes pozíciót! | “Így tornázz pocakkal! Tökéletes gyakorlatsor kismamáknak!

 

2. Vajon helyesen ülsz?

Kismamák figyelem! Az egyik legfontosabb videó következik!

Feleslegesen kockáztatod az egészségedet, ha sokat ülsz rossz testhelyzetben. Főleg terhesen! Ha például görnyedten, előre dőlve ülsz, a tested eleinte a hát és a nyak környékének fájdalmával tiltakozik, később viszont vizelettartási problémák jelentkezhetnek. Hogy miért? A méh súlya a húgycső környékét nyomja és megnyújtja a záróizmokat. A videóból mindent megtudsz a helyes ülésről.

 

TIPP: Erősítsd a gát izomzatát! A könnyebb szülésért, a vizelettartási problémák és aranyér ellen! | “Gátizomtorna a könnyebb szülésért”

 

3. A felkelés hogy megy?

Mindössze 2 perc és elsajátíthatod a kímélő technikát

A felkelés mozzanata terhesen sajnos nem veszélytelen, egyre nagyobb súlyt kell emelned, egyáltalán nem mindegy, hogyan csinálod! Nézd meg a videót, és könnyebb dolgod lesz, akár székről állsz fel, akár az ágyból kelsz fel.

A megosztás törődés!
Támogatásoddal még több szuperhasznos tartalom készül. PayPal segítségével biztonságosan adományozhatsz.

HOZZÁSZÓLÁS